Cicekkiz1 Kuyumcu dimi çok farklıydı. Ben de insanlar dışarı çıkınca anladım deprem olduğunu. Allah beterinden korusun inşallah. İnsan yavrusu olunca daha da Bi panik oluyor 🥺
Ogretmenanneyim Kuyumcu bende İstanbula yeni atandım ve sozlesmeliyim 3 yıl kesin görev yapmam lazım cok korkuyorum keşke tayin isteyebilsem
Denizayaz Kuyumcu baya hissettik Sancaktepe de oturuyoruz yüreğim ağzıma geldi elim ayağım titredi çocuğu aldığımız gibi dışarı çıktık Allah beterinden korusun
Kuyumcu Denizayaz ay ben ne yapcagımı sasırdım bırde rısklı gebelıgım var erken dogum rıskım var dısarımı cıksam evdmeı kalsam arada kaldım yapıstım koltuga
Kuyumcu ebru23 evde cocuk olsa muhtemelen bende hıssetmezdım tektım ya ından galıba cok kısa surdu ama korkuttu
Zeynep_elam Bende Sultanbeyli deyim hayatımda ilk defa deprem hissettim ya çok korkunçtu Allah beterinden korusun cumlemizi
kirpapatyasiii Kuyumcu Ümraniye deyim TV falan hersey kapalıydı birde yattığım için çok net hissettim TV bile sallandı düşecek zannettim yavaş başladı birden hızlandı kısa sürdü çok şükür Rabbım beterinden korusun
Kuyumcu kirpapatyasiii ay bende umranıyedeyım kısa surdu evet ama bende oturuyordum baya hıssettım gecmıs olsun hepımıze