Alinay olsun ben bazen şey diyorum zor stresli bir hamilelikte geçirsem tekmelerini hissetmek varlığını bilmek çok güzel. Hiç bu duyguyu tatmayanlar da var. Sizde öyle düşünün zor biliyorum. Benim de şuan bebeğimin down sendromlu olma ihtimali var. Çünkü ben yaptırmadım amniyosentez. Siz en azından kendinizi ona göre hazırlarsınız, sizi neler bekliyor bilirsiniz. bazen bende keşke yaptırsaydım diyorum. Ama Allah büyük. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah. 14 yıl sonra gelen bu mucizeniz size umut olsun inşallah ❤