Alinay öyle mi😞 çok üzüldüm ama çok çabuk çıkmış şaşırdım ben 3 haftadır sonuç bekliyorum . Ne diyim bizim de sınavımız evlatlarımız demek ki . Şuan ztn ne desek boş biliyorum çünkü aynı şeyleri yaşıyorum sizinle benim sonucum çıkmadı daha ama benimkide öyle gelecek biliyorum .kararınız ne olursa olsun kimseyi dinlemeyin kendiniz yaşayacaksınız her türlü iki taraf da çok zor allahım sabır versin 🤲🏻