Bebeğe direkt bir zararı olmasa da dolaylı olarak evet zararı var. Sen üzülüp stres yaşayınca salgıladığın hormonlar bebeğini de strese maruz bırakıyor. Anne karnında kasılma vs ihtimali olsa da hamileliğini böyle geçiren kisiler asıl doğum sonrası bunun sonucunu görüyormuş. Kolik bebek, ağlama krizleri hatta ergenliğe kadar uzanan bir serüven olabiliyormuş ama tabii ki kesin böyle olur şöyle olur diye kimse diyemez. Kendini de bebeğini de üzme, içinde minicik bir beden ama koskaca bir yaşam var. Kim bilir kimlerin hayatına dokunacak bir can. Yaşanılan sorunlar sen kendini de parçalasan olacağına varıyor o yüzden güçlü dur bebekte sağlıkla gelsin huzurla büyüsün inşallah