Aysenur_2
Aysenur_2 annenin hissettiği seyleri bebekte hissedermiş, üzüntü mutluluk gibi. O sebeple doğunca bebekte huzursuzluk, davranış bozukluğu, saldırganlık vb gibi olumsuzluklar yaşanabilirmiş. Benim de ara ara problemlerim oluyor, dikkat etmemiz lazım :( en azından bebek icin, sabırlı ve mutlu olmak lazım