Asel4220 Ben de yaşadım yaşadıklarını. Ne ilaç ne kayısılar ne zeytinyağları hiçbir şey işe yaramadı. Wc de tansiyon düşüklüğünden bayıldığımı bilirim. Kan ilaçları, Magnezyum eksikliği, hamilelikte değişen hormonlar, bir de doktor hareketi yasakladıysa hepsi kabızlık yapıyor. Kaynar suya birkaç kayısı doğra 5 10 dak bekle hem suyu iç hem kayısıları ye. Bir de magnezyum kullan. Ama doktoruna sorman gerek kesinlikle sormadan içme. Şimdiki doktorum duphalac ile magnezyum verdi bana. Magnezyumun daha çok faydasını gördüm. İlk aylarda kullanmak zararlı mı yoksa aklına mı gelmedi bilmiyorum ama baştaki doktorum söylemememişti.