Asel4220 Merhaba arkadaşlar kabızlık sorunum var doktor duphalac şurup başladı ıkınmam yasak plasentam aşşagıda olduğu için Önerisi olan var mı varsa yazarsanız sevinirim
Ervaaa112016 Asel4220 aynı sorun bende de var o şuruptan banada verdiler ama ben faydasını göremiyorum bol bol su içmekten başka çare yok bence
AnneBebekMutluluk Asel4220 bende o ilacı kullandım fakat bir faydasını görmedim. Sabahları açken bir hurma bir kuru kayısı yiyip ılık su içersen düzenli olarak birazcık rahatlatıyor.
Pelit7 Kuru kayısıyı 3-4 adet suyla tüketin 1-2 saat sonra tuvalete çıkartıyor umarım size de iyi gelir🌸
Symazturk Asel4220 Dr oralac şurup vermişti çok faydası oldu şuruptan sonra da bol bol su içtim 6-7 saate etki etti isterseniz doktorunuzdan ilaç değişikliği talep edin bir de taze nane beni aşırı rahatlatmıştı ama erken doğum ve düşük riski olanlara nane kesinlikle önerilmiyor doktorunuza danışmadan yemeyin yine
Sisirella Hoşaf kaynatın blenderdan geçirin şişeye doldurun dolaba koyun sabahları kahvaltıda meyve suyu gibi için, hem faydalı hem iyi gelir 😊
2bebeli Duphalac hemen etki etmiyor. Bende 2-3 güne etki etmişti. Kayısı ye o daha çabuk çıkartıyor tuvalete canım
Loveme Asel4220 incir zeytinyağı 1 gece bekledikten sonra yiyebilirsin,semizotu yemeği salatası etkiliyor,activia shotlar var kayısının tam mevsimi
Asel4220 Loveme çok teşekkür ederim active söyledim yarın varsa markette alacağız inşallah umarım etki eder