esmerrmm idiloska dogumdan sonra eski haline donersin insallah ya allah bir avazda kurtarsin az kalmis ben daha 25 haftaligim cok var of 🤒
idiloska esmerrmm inanın ki çok çabuk geçiyor, nisanda 20′lerdeydim bu hafta doğum yapacağım. Çok çabuk geçsin sizinde inşallah, sağlıkla doğsun.
Sema-1995 esmerrmm büyüyen göbek son üç ay çok zor yürümekten zorlanıyorsun çabuk yoruluyorsun son üç de çok değişiklik var bence🙂