İlk 3 ay 10 hafta filan bulantı ile geçti ilaç rahatlattı, 25′den sonra siyatik başladı, hadi ona da tamam dedim ama 33-34 sonra oh oh maşallah, kasılması, sancısı, bulantısı, yanması,şişmesi fena oldum. 38′im şu an cuma 39′da doğum olacak bugün artık ne olur Allahım çabuk geçsin zaman diye dua ediyorum, yoruldum. Ters dönmüş kaplumbağa gibiyim, yavaşlığım tembel hayvandan hallice, o beni geçer bugün. Doğum sonrası eski hızlı gonzales halime ne zaman dönerim acaba