ozgul23 hissedersin canım merak etme kimseye kulak asma 😍 öncelikle 21 haftaya kadar zaten hissediyormuşum hissediyorum gaz mi değil mi oluyor kendimi anlatıyorum yada arkadaş cevremde daha sonra 16 dan önce hissetmek zaten mümkün değil çünkü bebek 10 cm hatta daha az olabilir en fazla rahim yerini hissedersin 16 dan sonra kaymalarını hissedebilirsin sağ dan sola geçer ben şimdi 21 haftadayım daha yeni yeni arada çok minik minik tekmelendigimi hissediyorum ama şimdi bile nadir sürekli uyuyor yemek yediğim zaman falan anca ama net hissediliyor minik de olsa hissedersin sende bugün yarın dünyanın en güzel duygusu 💞💞💞