ozgul23 Kızlar bu gün tam 19 haftalık oldum ve bir kıpırtı bile hissetmiyorum en son ultrasonum 2 hafta önceydi . Okuduğum duyduğum birçok kişi hareketleri hissetmeye baslamis ufaktan da olsa bende tık yok. Sizler kaçıncı haftada hissettin iz benim gibi olan var mı 😑
ozgul23 Deletedmom67 inşallah öyle olur. En kısa zamanda hissederim ilk bebeğini kaybetmiş biri olarak korkuyorum elimde değil 😑
Ozge_brbr ozgul23 ben 20. Haftada hissetmiştim canım eşim de 25 de hissetmişti oğlumuzun hareketlerini 😍
Melisct94 ozgul23 Ben 17. Haftamda başladım canım hissetmeye ilk 1 hafta çok hissettim şuan bende 19. Haftamdayım eskisi kadar hissetmiyorum. 😔 Heralde 22-23 haftalar arası tamamen hissederiz.
ozgul23 Sanırım ilk gebelik kayıp olunca stres yaptım benim gibi olanlar varmış verdiğiniz cevaplar çok rahatlattı gerçekten o zaman sabırla beklemekten başka çare yok.
Dilansncr ozgul23 bende seninle ayni durumdayim canim bilmiyorum ilk hamileligim benimde o yuzden mi farkina varamiyorum ama cok sukur doktor hic bir sikintisi yok dedigi icin icim rahat 😌