Rabia112 Ben de benzer durumdayim😊 Bugun 38+2deyim, cati muayenesi sonrasinda doktorum azicik bebeğin cikis zamani uzun olabilir hafif bi darlik var dedi. Haftaya Cumaya da kontrolüm var eger aciklik 3-4cm civari ise dogumu baslatabiliriz dedi😊 Hayirlisiyla haftaya Cuma dogurmayi cok istiyorum, cunku o gun eşimin dogumgunu ❤️