Kızlarr sonunda çatı muayenesi oldum. Konusu geçen her postun altına yazmışımdır çatı olacağım diye 😁 sonunda dün doktora gittim ve oldum. Söylendiği gibi hiç acı yoktu. Doktorum da sağolsun çok nazikti. Ulturasondan kanala girdiğini anlamadı, sonrasında çatıya baktığında kafasını çok güzel yerleştirmiş dedi. Birazda açılman var dedi eğer suyun gelmezse bir haftan var doğuma dedi 😄 bugün tam 38+0 olduk. Sizce ne zaman doğumum olacak aşırı heyecan var şuanda da 🤩 Doktoru böyle söyledikten sonra doğum yapan oldu mu hiç ?😊