funnymummy Yurtdışındayım 11 haftalık hamileyim ve hala ultrasona giremedik dün sıkıntım olduğu için aradık zorla ultrasona girmek için hastaneye gittik yine ultrason olmadı😂testlere göre bebek var ama insan görmek de istiyor
Ikram42 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun Rabbim korusun bebeklerimizi inşallah. Birbirimize dua edelim.