Bebeğimizi merak ediyoruz 15 haftalıgız. Ama sık doktora gitmeyin diye bir arkadaşımdan duydum. Bende şaşırdım şahsen. Son haftalarda her hafta alıyorlar, ne gibi bir zararı olsun ki diye mantığıma ters geldi. Sizlere de bir sorayım dedim. Ne sıklıkta gidiyorsunuz diye.