Yaprakdokumusever Minik1bey gerçekten öyle bide her şeye ağlıyolar keşke neye ağladıklarını bilsek işimiz daha kolay olurdu 😅
Minik1bey Yaprakdokumusever Sormaa ya bizimkinin sesi kısılmıştı ağlamaktan yeni düzeldi valla 😓 Allah’ım inşallah dedikleri gibi 40ndann sonra düzelir 🤲🤍