dthealthy
İsteyen istediğini desin. Kanama vs olup da burada yazmak ayrı bir tartışma konusu zaten . Bana gelipde bu konuda duyar kasanları kale alıp cevap bile vermiyorum . Aklı olan evladını düşünen ,zaten kanama, sancı vs olur olmaz ilk işi hastaneye koşar gelip burdan doktorlukla uzaktan yakından alakası ve bilgisi olmayan insanlara sormaz . Sorup da zaman kaybetmez . İnsanlar yorum yaparken o kadar bilinçsiz ki ya bu kadın sizin ⅗ yorumunuzla içi rahatlayıp hastaneye gitmese ve bebeğine bir şey olsa bunun vebalini kim alacak diye hiç ama hiç düşünmezler . Valla aklı olan değil ağzı olan konuşuyor . Bu rahatlığı gerçekten anlayamıyorum . Genel olarak forumda sancısı olan kanaması olan dr dan önce buraya koşuyor ordinaryüs profesör ya buradakiler . Şıp diye buluyorlar neden olduğunu , doktorlara yazık valla o kadar sene tıp boşuna okuyorlar . 🤦🏻♀️