Seda_nrr
Bade41
Gozde939e99e
Mehtap23
Selocan59
Pardon da Nasıl yorum yapacağımı kimseye soracak değilim. Ayrıca kimi zaman nokta kadar kimi zaman kocaman bir kanamayla 3 evlat kaybettim yine kanamayla bir evladımı daha kaybediyordum az kalsın . Ne dememi bekliyorsunuz, aa canım otur evinde bir şey yok desem daha mı iyi olacaktı. Kusura bakmayın bu evlat pozitif konuşunca AA bir şey yoktur bir şey olmaz diyerek belki onun hastane yolundan dönüp hastane yerine evde kalmasını ve evladını kaybetmesine yol açacağım ben bu vebali hiç almadım almam da . Alırım diyen de buyursun tutan yok . 💁🏻♀️
Zaten azıcık aklı olan hamilelikte her türlü kanamanın düşük / erken doğum, ölü doğum riskine yol açtığını bilir . Zaten kanamaların nedeninin gelip burada sorulması kadar saçma bir şey görmedim.
Demagoji yapmanın anlamı yok .
Benim yorumumla alakalı isteyen istediğini söyleyebilir bir gram umrumda olmaz. O evlat kaybedilince ne bu pozitif duyarlar ne de ah vah para etmiyor .