Enbianne metehaninannesiii benimde 3153 cıktı deerim m ac hafyalığım henüz bilmyrm saglık ocagında verdim kanı
Enbianne metehaninannesiii 3 mayıs tı son adet tarihim 3 hazırn da olmam grrekiyordu olmadım bundan 4 gun once lek gordum kahverengi dedim ki aha adet oldum diye ama yok olmadım
Meryembzdmr Benim de adetim 15 gün geçmesine rağmen değerim 76 çıktı dün . Doktor çarşamba günü tekrar gel dedi . Ben geç döllenmedir diyorum ama doktor sanki korkuttu beni . Her ihtimali düşünelim dedi . Kanaman ya da şiddetli karın ağrın olursa gel dedi .
Avokadoo @Meryembzdmr ya bu doktorlar beni oldurcek 🤦🏻♀️ Aslinda onlar normali soyluoda iste biz korkuoruz ben 10. Haftama girdm hala kanaman olursa acil gel diolar. Surekli kanamam var mi die bakiorm
Merveidareci Avokadoo bu bende de var 👀 ilk düşük yaptığım için sürekli kontrol etme hissi sanki içimden birşey akıyormuş gibi hissediyorum 👀
MelekAlyaM Avokadoo bndede o korku var tüğ bebegın 11 gunu kanamam oldu sımdı kac gun gectı keseyı de gördük ama ben hala her tuvalete tedırgın gıdıyorum
Mucizem1995 Esrayprk keseyi gordukten sonra hcg bisey farketmiyor artiş normal. Bendede oyleydi simdi 12 +5 haftaligiz