bende Ahmet Melih Akyola gittim resmen itici soğuk ters biri. Saçma sapan seyler dedi bana. Yok doğuma sadece eşin ve sen geleceksin anneleri getirme onlar sonradan gelsin yok 32.haftaya kadar birşey olursa eger sen kampüse gideceksin buraya gelme. Eşimi bile içeri almadı. Başka ilde yaptırdığım detaylı ultrason sonucunu kabul etmedi de beni gürcan beye yönlendirdi. Bende ertesi gün gittim gürcan beye dedim böyle böyle.. Detaylı ultrason istedi Ahmet bey dedim. Parayı yatırdık neyse adam baktı dedi ki günün geçmiş parayı iade etsinler size dedi. Eşimi de aldı içeri. O kadar ılımlı ilgiliydi ki. Ahmet suratsız resmen be tahammülü kalmamış gibi davrandı bana sanki. Gürcan bey çok yogun bir hafta ful dolu idi muayene saati filan. Ona ragmen ben gene rica ettim de gittim. Kendisi doçent ve sanırım bilgisi fazla gibi. Umarım pişman olmam. Bende şaştım artık hangi doktora gidicem diye.