Happybaby007 Duygu_aslann benim ilk kızım bıcırlıktan çıktı 13 yaşında. O yüzden hatırlamıyorum galiba 😂
Duygu_aslann Happybaby007 oo tm bir abla cok sanslisin kardesi dogdugunda senden daha cok ilgilenir bakar cidden cok sanslisin🤗
Happybaby007 Duygu_aslann ay şuanda hiçte öyle değil. Kıyafet alıyorum ne gerek var bu kadar alma kontrole gidiyoruz surat beş karış o kadar konuştum anlattım kız kardeşin faydalarını ama hiç umrunda değil. Bende bi süre kendi haline bıraktım
minikturta Duygu_aslann 35+5den herkese merhaba bunlar iyi günleriniz 😂😂😂😂😂😂 bunu demeyi hiç istemezdim ama bugün sabah 7de uyuyabildim (gerçekten uyumak artık bir işkence) 11 de tekmelerine uyandım ki göğsüme tekme atıyordu 😂😂😂
Duygu_aslann minikturta hosgeldinz🤣 Evet akibetimi biliyorum 2.gebeligim 🤣 O kaburgalarimi nasil deldigini falan hatrliyorum ama olsundu smdilik keyfini cikaralim can yakmiyorlar😍 Cok az kalmis sizin.Saglikli bi sekilde kucaginiza alirssinz insallah yavrunuzu🤗
Nelmali Duygu_aslann uzanmayı geçtim yürürken bile hareket halinde çok çılgın bir kız 😁 arada bir uyuyordur her halde büyümek için 😅
Duygu_aslann Nelmali of ozman dogunca uzgunum yandın😂Benim ilk kizim karnimda cok usluydu uyurdu hep 3 dogdu yine hep uyudu 6 ay😂 ne gaz ne bsey. Suan 3 bucuk yasinda hala sakin bi cocuk. Karnimdaki oglandan korkuyorum ama 😂
Mirocan Duygu_aslann ikinci gebeligim Cok hafif hissediyrom karincalanma gibi bisey oluyu bebek mi bilemiyorum
Duygu_aslann Mirocan benimde 2.gebeligim ilk 19.hafamdan hissettim cogu kisi 2.gebeliklerinde 14 15den itibaren hissediyorlar ama ben de 19 da hissettim sizinde oyledir endiselenmeyin🤗
Duygu_aslann Happybaby007 aa cok saskinim suan buyuk olunca daha mi zor acaba😂 benim 3 buçuk yasinda kizim var surekli karnimi öpuyor kiyafetlerini seviyo flan bilemedim🤣
Deletedmom23234 Duygu_aslann Benim oğlum sabahları çok hareketli gündüzleri balık gibi kayıyor ama geceleri pıt pıt vuruyor bu kadar 😅 çok sakiniz🐰
minikturta Duygu_aslann geceleri uyuma tekniği var mı ozaman ay tecrüben nedir bu konuda yoksa doğuma kadar böyle devam mi 😂
Mirocan Duygu_aslann teşekkür ederim Biraz korkuyordum bisey mi oldu faln ister istemez endiselenebiliyrz annelik iste 😊😊
Duygu_aslann minikturta malesef boyle devam 🤣 38+2 de sezeryan ile dunyaya getirmiştim kizimi daha son gece bile uyutmamisti. Uyumadan girmistm e bi de heyecan var tabi🤣
Bett_blog Duygu_aslann ahahhah 31+4den selamlar kaburgalarım kırılıyo sanki😂 bazen aşağı baskı yapıyor yürüken aha düştü düşecek diyorum😂😂 büyüdükçe sertleşiyor tekmeler itmeler🤦🏻♀️😍 ama olsun bin şükğr varlıklarına🥰🥰🥰
Duygu_aslann Bett_blog ya ayni seyi ben smdiden diyorum hep afedersin ozel bolgede tekmeler. Diyorum bacagi flan cikacak smdi🤣🤣 Senin haftan ilerlemis bu kadar masum olmuyordur tekmeler😂
Duygu_aslann Happybaby007 valla ben sana özenmistim ama özenmemelymişim onu anladim😂Ama bence dogunca boyle olmayacaktır benimsedikten sonra🤗