tugbao Mamy987 sanki yedigimiz hersey organik, herseyin nerden geldigini nasil yapildigini biliyoruz. maalesef nesil olarak boyle bi doneme denk geldik. diger seylerin de masum oldugu asikar. bosver kuzum, aklinda duracagina midende dursun 😚
Tuba_2013 Mamy987 ilk çocuğum da doğuma sabah gidicem Dr 12 ye kadar ne yersen ye demişti ben kalkıp hamburgerciye gidip yedim sonuç oğlum hamburger çok seviyor 🙈annesi doğuma saatler kala hamburger canavarı olursa 🤣🤣
Tuba_2013 Ebreva hahah bende valla oğlumda ne bulsam yerdim suan 8 haftalık hamileyim az önce Bi kaşarlı tost gömdüm oğlum 9 yasında anne tost yaparmısın dedi ben ondan önce masadaydim🙈🙈
Semragul_ Mamy987 canınızın çektiğini yemeniz lazım göz hakkı sonuçta benimde canım çok istiyordu ve yedim yoksa yemesem hep aklımda kalıyordu rüyama bile giriyordu.Annem zamanında bir meyve çekmiş canı şimdi soylemeyeyim canınız çekmesin inanmam ama yiyememis kardeşimin gözü biraz aksa oldu.Hep derler gözün kaldı yiyemedin öyle oldu diye bende inanmıyorum ama insnain bilinç altına yatıyor ve abartmasam da canimin çektiği herşeyi dozunda yiyorum sizde öyle yapin 🌼
Semakacan Mamy987 siz mi çok abartıyosunuz ben mi çok rahatım anlamadım 😂 1 kere hamburger yemeyle ne olacak ki 🤷🏼♀️
tugbao MEAsya ilk defa bi kaynanaya hak verdim 😂 saka saka 🤪 kaynanam benim askim, asiri severim. kendi dogursa bu kadar sever. benimkine laf yok. digerlerine atis serbest 🤣😂😅