Ruyasusam Mamy987 Eti iyi pişmiş olduğu sürece hiç bi problem olmaz içiniz rahat olsun. (Gıda mühendisi olarak yazıyorum )😊
BelisMelis41 miniksevdamm çiğ köfteye bayılırım 1 kere yedim cok vicdan yaptım sonra çıkarttım valla kötü hissettimde kendimi 😂😂😂
DenizSayer Mamy987 hamileliğin başlangıcında 10 haftalıkken yemiştim hemde 2 tane😂 benim gibi abartmada yiyebilirsin az sorun olmaz
tugbao Mamy987 ben de yiyip uc gun ishal olmustum 😂 canim cok cekerse de kiyiyorum paraya steak hamburger soyluyorum. ye gitsin kiz sen de 😂
Mamy987 Esos93 allah aşkına bununla dalganın ne alakası var hamburger yedim içindeki marul bebeğe yapışırmı diye sormadım
Ebreva Mamy987 bende yiyorum valla bu kadar vicdan azabı çekmiyorum nedense canım çekiyor çünkü arada cips dondurmada götürüyorum 😂😂😂
Mamy987 Ebreva günlük dondurma yiyorum bende ama hamburgerlerde kullanılan yağlar çok sağlıklı olmadığı için
Tuba_2013 Ebreva hahah bende valla oğlumda ne bulsam yerdim suan 8 haftalık hamileyim az önce Bi kaşarlı tost gömdüm oğlum 9 yasında anne tost yaparmısın dedi ben ondan önce masadaydim🙈🙈
gulin-35 Mamy987 hıc pısman olma alakası varmı bılmıyorum ama gecen hafta 1850 gram olan bebegım bır haftada 450 gram almıs bu hafta hep bu tarz beslendım hamburger döner patates kızartması seklınde 😀😀
Dilarasoydan Mamy987 hamburger yiyince bisey mi oluyormuş ben her bulduğumu yiyorum valla hamburgerden ne olur YouTube da Dr. Kaan var o anlatıyor bir hamburgeri biraj haftada 5 kez yesen nolur diyor