Deerryaaa benimde belimde ve kasıklarımda ağrım oluyo 28 haftalık oldum evde yururken bile zorluk cekiyorum rahimime ağrı giriyor haftaya kontrolüm var ama sormak istedim sizce erken doğum belirtisi olabilir mi ikinci gebeliğim ilk bebeğim 38+5 te doğdu