Deerryaaa Yaa Allah kolaylık versin sağlıkla gelsin inşallah.Ben de 29 haftalık 3. Ye hamileyim,Salı günü doktora gittim her şey normal sancı vs çıkmadı ama son 3 gündür acayip kasılma ve baskı var tıpkı doğum sancısı gibi 🥺 Yalancı sancıya benzemiyor ama bilmiyorum Ya.Sizin sancınız nasıldı? Perşembe yine gideceğim ama içim içimi yedi