Annem beni 35.haftada sancılanıp 36.haftada açılmayla doğurmuş 3.500 kilo ile hiçbir sorun olmadan küveze bile girmemişim🙈☺ Aynı zamanda bir sağlıkçı olarak söylüyorum bunu 36.haftadan sonrası çok ciddi komplikasyonlar olmadığı müddetçe bir sıkıntı olmuyor bu tamamen anlık şeylerle ilgili 40.haftasında doğup küveze girende var 36.haftasında doğup girmeyende herşey nasip. Gönlünüzü ferah tutun sıkıntıya sokmayın kendinizi Rabbime sığınmak ve çok düşünmemek en güzeli 😌 Bende 37.haftamdayım sabırsızlıkla bekliyorum artık minnağı 😂