Htcyalmanci ilk oğlumda nişanım geldi hastaneye gittiğimde açıklık kontrolü yapıldı ve 10 cm tam açıklık dediler apar topar doğuma aldılar bebek küçük olduğu için tam kendini itemiyomuş o yüzden biraz zorlandım, ikinci oğlumda serklajlıydım vajinadan sızlama tarzında acı olunca kontrole gittim nst de düzenli sancı çıkınca serklajı aldılar ve 3 cm açıklık var dediler suni sancı falan verildi o şekilde doğum yaptım tabi daha kolaydı hatta kesi yırtık dikiş bile olmadı 🙈☺️