Bende oda yapmak istiyorum ama 4 odam var 4 ü de ful eşya dolu yer açabilir miyim bilmiyorum başka koyacak yer de yok besik dolap alicam insallah cunku kendi dolabımizda bizde sigmiyoruz cocugun cok ıvır zıvır olur saglicakla gelsinler insallah ama herkes durumuna ve imkanına göre yapar