Melisa3535 Nacizane fikrimdir kesinlikle oda yapabilme durumunuz varsa yapın. Ben 4 aylik falanda odasinda yatırmaya başladım zateb 2 saatte bi uyaniyordum vs vs derken suan kizim 2bucuk yaşında odası dışında hiç bir yerde uyumuyor. Kendi özeli olduğunu biliyor, bize bile burası benim sen odana git yat diyor. Büyük rahatlık inanın