Turuncusever Htcyalmanci bnmki gece 4 lere kdr tekmeliyo doğunca geceleri uyutmucak belli şimdi 40.haftta tekmeleri canımı çok yakıyor
3MelekAnnesi3 Aleynanin_annesi34 yaa bizimki muayenede de durmuyo sırt üstü yatmama tahammülü yok benim oğlanın hemen baslar tekmelemeye hatta doktor gecen hıckırıyon mu dedi bana hayır dedim o zaman bu hıckırıyo dedi😂
Purpura26 Turuncusever Ozaman yan durmuyor demekki mesele sırtı dışarıya dönük yüzü içeriye. Yan yatsa mesele sağ tarafa ya da sol tarafa vurur 😃
Turuncusever Purpura26 ben hep yan yatıyorum alışkanlık onu bilmem ama sağ veya sol hiperaktif olcak herhalde
Hamileadayibiranne Aleynanin_annesi34 vallahi anlamadım gitti ya 🤣 benim gibi inatçı olacak bebişim babası yandı🤣🤣🤣