Htcyalmanci Aleynanin_annesi34 bugün aynısı oldu ve doktorum yatış verecekti hareketli olmadığı için açılmam yoktu o yüzden erteledi nst de uyuyor hareket çıkmıyor
Aleynanin_annesi34 Htcyalmanci hadi ya peki sağlığı yerinde mi hani bazı bebekler sakindirler çok hareketli olmuyorlar her bebek aynı değil. Kaç haftalıksnz
Turuncusever Htcyalmanci benimki nst cihazını tekmeliyo hiç istemiyor tekmeyi basıyo hemşireler bile şaşırıyor kalp atışları yükseliyor hep bu yüzden
Htcyalmanci Aleynanin_annesi34 36 haftalığım çok şükür sağlığı yerinde bir sıkıntı yok ama nst de hareket etmiyor su içiyorum çikolata yiyorum birazcık kıpırdıyor bugün çok korkuttu ama bugün açıklığa baktı yokmuş geri gönderdi eve bakalım ne olacak
Aleynanin_annesi34 Htcyalmanci yeri daralmış ondan olabilir Dr bişey demiyor mu o konuda ayrıca herşey yolundaysa sıkıntı yapmayın İnsaAllah zamanında gelir bebişiniz🤲🥰
Htcyalmanci Htcyalmanci doktor birşey demedi sadece açıklık olsaydı yatış verecekti onu söyledi hareketlerini çok sıkı takip etmem gerekiyor ona göre tekrar gidicem
Kuben Bizde bu şöyle: Annem elini koyduğunda/ Babam elini koyduğunda 😃 ya da Annem seyrederken/ Video çekerken 😃
Hamileadayibiranne Aleynanin_annesi34 aynen böyle🤣 birde fotoğraf veya video ne zaman çekmeye çalışsam hemen duruyor anlamadım gitti ya 🙄
Aleynanin_annesi34 Hamileadayibiranne ay yeminle benim de öyle Bi bakıyorum hareketli hemen Bi video çekeyim diyorum yada biri yanımda iken bak diyorum tam çekerken yada söylediğim kişi bakarken o durumaz mı inat eder gibi ☺️
Hamileadayibiranne Aleynanin_annesi34 vallahi anlamadım gitti ya 🤣 benim gibi inatçı olacak bebişim babası yandı🤣🤣🤣
Aleynanin_annesi34 Htcyalmanci Allahın izniyle bişey olmaz içinizi ferah tutun. Sürekli ayetel kürsi, Felak, nas ve ihlas sürelerini okuyup üfleyin karnınız ben hep öyle yaparım ferahlarım☺️🥰
Purpura26 Turuncusever Ozaman yan durmuyor demekki mesele sırtı dışarıya dönük yüzü içeriye. Yan yatsa mesele sağ tarafa ya da sol tarafa vurur 😃
Htcyalmanci Aleynanin_annesi34 okuyorum Meryem suresi Yasin fetih suresini de okuyorum ara da Rabbim en iyisini bilir