Kamile71 Selver90 tamam canım dikkat edeceğim çok sağol inşallah hicbirimizde çıkmaz rahatça hamileliğimizi yaşarız
Krtalzyn Kamile71 12/8 normal ama evde çıkıyo olablir tansiyonun tuzu konserveleri kesinlikle kes evde biraz daha yukseliyosa haftanda büyük sıkıntı olablir benm 14/9 olunca hrmen acile git diyo doktor yemeklerine tuz atma bol su iç
Sblkrc Selver90 suan bende sizin gibiyim 30 . Haftama gelidım bi sekilde dikkat ediyorym yediklerime yürüyüste yapıyorum ama cıkmaz ins
Selver90 Sblkrc canım benim şuan düşük seyrediyor ama ne olur ne olmaz kontrol halindeyim ve ne hikmet ise 3kez sağlıkocagina kontrole gittim ilkinde 14/8 2.de12/6 3. Kontrolde yine 14//8dedi valla streste yapmıyorum ama hep orda sorunlu.
Elf3535 Kamile71 sizin tansiyonuz gebe olmayana birine gore normal ama sizde ödemelerde varmis yani normal değil muhakkak doktora gidin bide gebelik öncesi tansiyonuz düşükse 12/8 sizin icin yüksek mutlaka doktora gozukun
Sblkrc Selver90 ins cıkmaz . Benımde öyle oldu sağlık ocağında yüksek cıktı ama analogdu . Doktor konturolunde ki pompalı onda düşük cıkıyor hatta 10/8 cıkıyor analogla hic 10/8 cıkmıyor daha yükseklerde 13 /8 lerde oluyor hangısı doğru anlamadım