Morvy mom073 advantan diye bir krem var aslında ağrı kesici ama bir o alıyor yanık acısını silverdin hiç yaramıyor bana
Gul76 mom073 sudocrem krem varya bebekler icin olan hem yâraya hem pisik için cok iyi benimde dün elim yandi sürdüm 2 saat icinde hic bisey kalmadi onu kesinlikle sürün
Asil_Egem MommySharkdutdutdutut aynen çok şükür şimdi kremliyorum ama su topladı yemek felan yapamıyorum o sıkıntı oluyor 😔🦋
Hilalibrahimkartalms16 mom073 aloevera yaniga birebir eşim kahvecj onunda geçen dokuldu aloveera varya cicek olarak sur gerçekten alevinin aliyo
Asil_Egem Nurtrky ben doktora sordum canım şuan kullanıyorum benimde yandı sürebilirsin dedi ama sarma elini dedi
miniginannesi3 mom073 elma varsa rendeleyin üstüne koyun ckk ıyi geliyor zonklamasini sizlamasini alir ama kararınca zaman tekrar değiştirin yenisini koyun gecmis olsun 😑
Nurtrky Asil_Egem 30+0 bende doktor iki hafta önce kullandrmamştı bana ütüyle yakmıştm son iki ay emilim çok oluyo demişti int baktğmda son dönem diyo hafta yazmıyordu bende sürmedm😂
Asil_Egem Nurtrky ya doktor kullan dedi ama sarma elini dedi ben aşırı pimpirikliyim çok fazla sürmemeye çalışıyorum dün aldım ama iki defa az az sürdüm doktor kullan desede benim yinede içim rahat etmiyor ister istemez 🥰🥰
Ummahan123 Iz kalmaması ıcınde kantoron yagı surun bol bol benımde elım yanmıstı kantoron yagı surdum devamlı hıc ız kalmadı
Nurtrky Asil_Egem doktorunuza güvenin riske atmaz asla bence benim iş yeri doktorum izin vermemişti belki kendi doktorum izin verirdi saç boyası için bile onay veren biri öyle sınırları yok😂🥰
Asil_Egem Nurtrky baya genişmiş o doktorda ben tesettürlüyüm o halde bile doktorum saçını boyuyorsan ki boyuyorum kapalıda olsam😂😂😂😂boyatma demişti🥰🥰