Asil_Egem mom073 bende dün süt döktüm yoğurt felan sürdüm ama su topladı silverdin krem aldım onu kullanıyorum 😔
icedearth mom073 madecassol krem kullanın doğru yazmamış olabilirim ama yanık başlangıcında çok kötü olmasını bayağı engelliyor
Betuldoksan mom073 dış macunu yanığa iyi geliyor acısını alıyor geçen 2 yaşındaki kızımın elide küçücük bir yer ama ütü ile yandı minnacık biyer di ama çok acıdı ağladı annem söyledi bana macun sur acısını alır dei ve gerçekten ise yaramıştı
MommySharkdutdutdutut Yani ne derece yanik bunu bilmemiz lazim yogurt falan surseniz cok gecmis olsun
MommySharkdutdutdutut mom073 çok geçmiş olsun bizim burda genelde yogurt sürerler yada arkadaş da bi tavsiyede bulunmus onu yapin
MommySharkdutdutdutut Asil_Egem çok gecmis olsun sizede vallahi cok zor uyumak etmek falan o aciyla 🤯
Dmllll Asil_Egem aklınızda olsun silverdin iz bırakır demişti bi doktorumuz anestol pomad ve fucidınle pansuman yapabilirsiniz iz kalırsada en iyisi dermatixsi jel…
Asil_Egem MommySharkdutdutdutut yaaaa hiç sorma bide kaynım buradaydı askerliği buraya çıktı sütlaç yapayım dedim fırında dökülünce aklım çıktı pirinçlerde yapıştı resmen sesimide çıkaramadım çok kötüydü 4 parmağımda yandı gözümden yaş geldi o kadar kötüydü🤦🏻♀️😔😔😔
Azizinannesi2 Betuldoksan yaniga hiç bir zaman diş macunu sürülmez daha çok yakar onun yerine buzlu suda kalması daha mantıklı
Nurunannesiii12 mom073 acile git ords mudahale ederler. Enfeksiyon vs kapmasın yada iz falan kalmasin ayrica yanacaktie bunyuzden acilden giris yapip batırabilirsin .Bunun dışında yaniklar la ilgili bilgim yok
Asil_Egem Dmllll ya aslında benim nişanıma bir hafta kala yağ sıçramıştı yüzüme hepsini denedim ama en son silverdin hemen geçirdi izde kalmadı bende o yüzden yine ondan aldım😊
Betuldoksan Azizinannesi2 valla bilmem ama ise yaramıştı bizde ama tabiki herşeyin dogrusu yarın sabah acile gitmek yada sağlık ocağına ben sadece fikrimi söyledim
Dmllll mom073 Doktora gidemeyecek durumdaysanız eğer ben genelde ufak kaynar su yanıklarında nemlendirip toz şekere buluyorum iyi geliyor geçmiş olsun
Azizinannesi2 Betuldoksan tabiki en güvenli yer sağlık kuruluşuna gitmek bende hemşire komşumuz var o söylemişti hatta yanık ciddi bir yaniksa yanığın derecesini bile etkiler demişti
Asil_Egem Nurtrky ben doktora sordum canım şuan kullanıyorum benimde yandı sürebilirsin dedi ama sarma elini dedi