ilkgozagrimhavinim fatmArslan06 kesinlikle öyle. 3 sene düşünün bide. Bebekken boynumda yatardı öyle uyurdu. Evlendim 7 ay oldu kendi evime getirdim. Anca alıştırdık falan hemen hamile kaldım. Eşimde alışkın değil çok kurcaladı. Çok sinirimi bozuyo bu konuda. Ama vazgeçemem oğlumdanda.
ilkgozagrimhavinim Beril123 kedimi evden gönderecek değilim bende :) sadece yaşayanlardan bilgi almak, eşimede bu mesajları göstermek içim açtım postuda. 3 yaşında 3 senedir benimle oğlum gibi.
iremcannn1907 ilkgozagrimhavinim çok normal düşünmesi baba sonuçta, bir de ilk bebeğimiz, tecrübesizliğimiz yani ☺️ Sora sora öğreniyoruz ne yapalım 😍
ilkgozagrimhavinim iremcannn1907 aynen öyle tecrübesizlik böyle böyle öğrenicez işte☺️ ne bebekten ne kediden vazgeçebiliriz oyüzden tecrübelilerden öğrenmeye çalışıyoruz 🤗
iremcannn1907 fatmArslan06 elbette haklısınız ama bakmayan, bilmeyen için zor inanın. Hele ki ilk bebek, tecrübesizlik herşeye acaba diyoruz ☺️
birprensesvebirprensannesi ilkgozagrimhavinim Bizimde 1 yaşında kedimiz var şimdi de 10 günlük kardeşiyle tanıştı biraz kıskanıyor ilgi bekliyor benden ama aslaaa zarar vermiyor kokluyor geri kaçıyor ağlayınca yanına geliyor 💕
ilkgozagrimhavinim birprensesvebirprensannesi maşallahhh🤗 inşallah çok güzel bi bağ kurulur aralarında darısı bizim başımıza olsun sağ salim🙏🏻