Selam herkese. 18 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim. 3 yaşında da sarman bi oğlum var. Doğduğundan beri benimle, sokak yüzü görmedi. Aşıları düzenli yapılıyor. Maması ve suyuyla özel ilgileniyorum vs. Benim değil ama eşimin korkuları var. Hayvan sonuçta diyor saldırırsa bebeğe, veya hiç saldırmasa bile tüyü var çok dökülüyor bebeğin boğazına kaçar rahatsız eder gibi endişeleri var. İkinci veya üçüncü dördüncü… gebeliği olup evinde kedi besleyen beraber büyütülen anneler var mı aranızda? Nasıl geçti alışma evreleri? Tüyleri sorun oldu mu?