Busranurr Sezeryan olacak olanlar kimlerrr ? Ne zaman olacaka doğumunuz ? Doktorum hala bisey demedi merak icinde kaldim iyice 😁 bebeklerinizin boyu kilosu nasıl 🙂
Sukranerolkaradag Busranurr Erken değil mi Doğum şeklini öğrenmek için. Öğrenenler nasıl öğrendiler???
jrarya Busranurr ✋🏼 Bugün 32. Haftaya girdik doktorum 25-30 agustos tarihleri arasında alırız dedi net tarihi 12 temmuzdaki kontrolümde konuşuruz dedi. Bayramda ya da öncesinde sürpriz yapıp gelir diye korkuyorum
gzemtum Busranurr ben daha karar veremedim nasıl dogurucagıma 31+4 deyim ama sezeryan olursam 18.08.2018 olsun istiyorum
Oglununannesi nesoo12 yani kendim karar veremem zaten buna🙃🙃ikinci sezeryan ve ilkinin üzerinden 16 ay geçmiş olacağı için 15 gün erken alacak bi de plesantam rahim ağzına yakın risk olmasın diyeymiş 😕bana kalsa 40 ı bekliycem🙈🙈
Busranurr Oglununannesi benim bebegimin eşide rahime yakınmış doktor normal dogumu bile cok riskli dedi erken alcaz dedi cok istiyodum normali olmadi 😏
FatmaSalam Bugün 32 haftalık olduk ama doktorum hala Doğum şekli hakkında bir şey söylemedi, başka hastalarından 40 haftaya kadar beklediğini ve normal Doğum taraftarı olduğunu duymuştum. Ben de sormadım bir daha zaten normal istiyorum diye hayırlısı ile :)
Oglununannesi Edadlek arefe günü tam😑Çok ısrar ettim her iki dr a da ama 39 a beklemiyolar 38 dolsun alcaz dediler😑bayram arefesi ne bilim nasıl olcak bilmiyorm ama korktm bende dikişlerin patlar rahmin yırtılırsa bebeği ve seni kaybederiz dediler😞
Tubaa jrarya Bizimde 32.haftamız doldu bugün benim doktorum henüz birşey söylemedi bende korkuyorum ya bide bayram günü tutsa sancı🙃🤗
jrarya Tubaa aynı korku işte benimkide stres yapa yapa kendi kendimize bayrama denk getiricez bu gidişle 🙈
ZeykemKaya jrarya valla bayramdan bende korkutorum tam ya bayramda ya bayramdan once bu bayram nasıl gecıcek cok merak edıyorum🤣
Edadlek Oglununannesi canım doktor öyle diyorsa vardır bildiği benimkide muhtemelen bayram sonrası alınacak kilosu vs. İyiyse sıkıntı yapma içine tam bayram hediyesi sanada, 😊😜
Oglununannesi Edadlek inşaallah iyi olur canım şuanlık iyi 30+3 de 1942 gramdı keşke daha çok kalsa içerde ama işte☹️
Prensesoykum Oglununannesi maşallah kilosu çok iyi benim bebeğim 30+2 de 1760 gramdı doktor 10 gün önde gittiğini söyledi ☺️
Oglununannesi Busranurr sorma canım benim ilki de sezeryandı olamadı normal e zaten bununla arası kısa yine olamazdı ama bi de rahim ağzına yakın olunca daha bi imkansızlaştı☹️ 3. Yü 5 sene sonra yapıp normal deniycem😂😂