Berrinsahinn ılk gun yurutmeye kaldırdıklar bır daha da yatmadım koltukta oturdum bebegımle ılgılendım bas agrım hıc olmadı kahve ıctım bol bol sutum ılk ıkı gun az geldı sonradan cogaldı ılkı 37 de alındı gebelık zehırlenmemden dolayı sımdıkıne de 38+3 gun verdı hıc korkma yegenım anestezıcı spınalı onerıyor oda sadece sakın ol zaten nasıl olup bıttıgını anlamayacaksın bıle ayrıca agrın oldugunda o agrıyo cektırmıyorlar agrı kesıcılerle hıc anlamıyosun