Berrinsahinn ben olmadım ama olanlar var hep cevremde ,hepsı ılk gunden emzırdı sıkıntı yasamadılar o konuda,uc dort saat sonra yuruyus ıcın kaldırıyolarms zaten uyuuskluk gecınce bol yuruyus cok onemlıymıs,hastanede ıkı seferdede yanımda kı kısı sezaryen olmustu ıkısınıde gordugum kadarıyla yurumekte egılıp kalkmkta zorluk cekmıyolardı bebege bakmakta,sıvı alımı agrı sızı ıcın onemlı ılk sezaryende 38 39 oluyo genelde son dk degılse gorduklerım bu yonde😇