edb06 YelizYildirim yarın sabah ilk idrarla yapayım diyorum ama yarın yumurtlamadan sonraki 12. Gün çıkar mı :)
YelizYildirim edb06 kaset testte çıkmayabilir belki ama erken gebelikte varsa eğer çıkar ☺️ BENim kasette çıkmadı
anneligeadimadim cerentskn https://www.hizliresim.com/xp1wtzx Canım bugün tekrar yaptım alttaki bugünün, 4 gün kaldı reglime
durumomsss anneligeadimadim koyulaşmaya devam ediyor umarım çok gğzek olur sonucu ben bu sabah da erken gebelik yaptım negatif ovülasyon testim de silikleşti pik olduktan sonra anlam veremedim
anneligeadimadim cerentskn canım ovulasyon bu gebelik testi olmadığı için elimde yapmadim ama ins gebelik vardır sağlıklı bir şekilde 🙏🏻🙏🏻
cerentskn anneligeadimadim bunda da çıkıyor canım inşallah vardır öyle hissettim ben hayırlısıyla inşallah 🥰🤲🏻
anneligeadimadim durumomsss canım 2 kez yumurtlama oldu belki de , değerlendirme imkaniniz varsa değerlendir derim benim şuan öyle bir şansım yok
durumomsss YelizYildirim evet canım bende yok sanırım bu ay olsa çıkardı heralde 😣 karın ağrılarım devam ediyor ama sabah testim net negatif çıktı yarın adet günüm