anneligeadimadim durumomsss canım yumurtlama zamanı Ovulasyon yapamadım ama uygulamaya göre 9 ya da 10 haziran gibi görünüyor
nevamm1 anneligeadimadim ben öğrendiğimde bu koyuluktaydi 7 gün vardı benimki erken yumurtlamaydi bi kaç gün daha takip et canım koyulasmayi
nevamm1 anneligeadimadim evet canım darısı bütün isteyenlere inşallah ben artık eczaneden gebelik testi almaya utandigim için 😂 ovulasyon ile takip ediyordum yumurtlama bittikten sonra bile hergun ovulasyona devam ettim 😁
durumomsss nevamm1 ben de aynı durumdayım yaşadığım şehir küçük çok utanıyorum almaya :) kan verirken de öyle ben de umarım senin gibş olumlu sonuç alırım 🥰
nevamm1 durumomsss inşallah canım bana acıyan gözlerle bakıyorlar diye hissediyordum bazen kılık degistiriyordum yüzümü eşarpla kapatıyordum tanınmamak için 😂😂
Kamumu durumomsss evet. Ben yumurtlama sanmıştım. Erken gebelik testi alıp baktım. Pozitifmişim :). Yaa hadi inşallah sende hamilesin. Yumurtlama oldu dimi bu ay
durumomsss Kamumu doktor yumurtlaman olmuş hatta iki yumurtalıktan da olmuş dedi. Umarım güzel haber alırım artık heyecandan mı bilmiyorum sabahtan ara ara baş dönmesi geliyor
Kamumu durumomsss bazen psikolojik olabiliyor. Ama erken gebelik testi al. Çok merak ediyorum. Bende aylardır istiyordum. Rabbim nasip etti çok şükür. Stres çok etkiliyormuş. İnşallah sizdende iyi haberler alırız 🤗
durumomsss Kamumu evet kesinlikle birçok belirti pskolojik onu aylardır test ettim ben de peki siz kaçıncı denemede aldınız pozitif haberini . Yarın yine test yapacağım sizi etiketlerim olumlu sonuç olursa 🥰
Kamumu durumomsss benim adetime 4 gün vardı pozitifi gördüm. Ondan önce birkere daha yapmıştım negatifti. Çok üzülmüştüm. İlk idrarla yapmıştım. İkinci yaptığımı akşam yaptım.
tontirik anneligeadimadim renklerin tam tersi olması gerekiyor. Ben o şekilde çıktığında gebelik testinde de pozitif gördüm 🌸
edb06 ![[url=https://www.hizliresim.com/parcntd][img]https://i.hizliresim.com/parcntd.jpg[/img][/url] ](https://) Kızlar benim de adetime 3 gün var ovulasyon böyle
YelizYildirim edb06 canımm benimki aynen böyleydi ☺️ Erken gebelikte çıktı bugün. Kan verdm 22 çıktı. 15 günlükmüş 🥰
YelizYildirim anneligeadimadim canım benim böyleydi gittikçe koyulandı bugün erken gebelik yaptım şükür pozitif çıktı. Hergün yap test koyulanmayı takip et. İnşallah hayırlı haberler alırsın