Elbet-birgun-kavusacagiz Puduhepa hic bisey yapmazlar kese bile olusmamistir cunku boyle giderse dr ilaclari biraktirir ve kanamasi baslar . Kimyasal gebelik gibi duruyo
Elbet-birgun-kavusacagiz Puduhepa arkadasina soyle benim yazdigimi ( sakin uzulmesin bizde bu ay ucuncu tup bebegi yapicaz gecen sene kalbi durdu kaybettik uzulduk agladik ama nasip dedik asla ama asla umudunu kaybetmesin vaktinden once cicek acmazmis unutmasin )🥰