Kyr321 kasmissin kendini muhtemelen ondan oyle oldu. P.tesi gunu kendini rahat birak zaten catin darsa basta belli oluyor doktor cok zorlamiyor.p.tesi gunu bu durumu doktorunla konusup ve sezeryan olacaksa ne zaman olacagini sormani tavsiye ederim canim. Normal dogumuma 15 gun var. Sezeryan gunumu hesapladi normalden 10 gun onceye cekti canim. Suan safak 5, bu sekilde hesaplayabilirsin. Yoksa yarinda alabilirdi sezeryana.