Gazelllll Merhaba arkadaşlar 38,5 haftalık gebeyim doktorum sezaryan mı istiyorsun normal mi diye sordu bende Sezaryan dedim . O zaman yarın gel alalım dedi sizce erken değil mi
Kyr321 Gazelllll canım genelde sezeryana zaten o tarihte alıyolar tam 39 da zaten 39′a girmenize az kalmış
Kyr321 Gazelllll doktorunuz ultrasonda bakmadı mı canım bende 36+5 im sancım vardı doktorum iğne verdi Bebeğin Akciğerlerinin gelişmesi tamamlansın diye alttan muayane oldum çatım dar sanırım sezeryan olucam bebeğimin kilosu 3000 gram bana ne zaman gün verir bilmiyorum ama Ağrım var çünkü bebek rahim kanalına yerleşmiş Sizce bana ne zaman günün verir
Haticekskn Canim ben suan 37+6 dayim. Cati darligi sebebiyle carsamba gunu sezeryana alinacagim. Normal yani sezeryan gunun.
Kyr321 Haticekskn canım ultrasondaki haftasına göre mi söylüyorsun uygulamadakine mi benim ultrasonda 37+4 görünüyoda Çatı darlığı var sancılarım var biraz Sezeryana gün verir mi sence Verirse ne zamana gün verir tahmini Uygulamada 36+5 im
Haticekskn Kyr321 cati darligin varsa ilk muayenede bence gun verir. Bugun doktora gittik. İlk defa cati muayenesi oldum hatta resmen olamadim bile 😂 Bana 5 gun sonraya gun verdiler
Gazelllll yesilkahve bana zayıf geldi bebeğim görümce 4 kilo gelinimiz 3800 kilo doğurdu benim 3 olunca tedirgin oldun
yesilkahve Gazelllll yok ya öyle düşünme, mesela benimki 39+2 de ama iki haftadır aynı kiloda, 3300 artık gelişimi durdu. Her annenin taşıyabileceği bebek kilosu, her bebeğin alacağı kilo farklıdır kafana takma yani. Doğduktan sonra çok kolay kilo acaktır 💜
zeroglu12 Gazelllll ben normal doğumu bekledim 40 haftalikken doğurdum sezeryanla ama suni sancı bende etki etmedi ama ikinci gebeliğimde doktor 39 fan sonra alabiliriz dedi ☺️
Kyr321 Haticekskn aynen canım bende dün oldum ilk defa çatı muayenesi olamadım bile ama kafam karışık ultrasondaki haftalığım mı doğru uygulamadaki mi bilemedim