Haftada 4-5 gün muhakkak ,45-60 dk Arasi yürüyüş yapıyorum. Hamilelik öncesi de hep spor yapardim herhangi bir sorun yaşamadım şükür ki şuan 29.haftadayim yurumedigim günler daha çok ağrım oluyor sırt ve bel özellikle . Bence insan üstü bir mesele değil biraz alışkanlık biraz bünye meselesi 😌