Gamzeercannn ben 23 de hissettim ama doktorum bebeğin hareket ettiğini ama hissedemediğimi söylemişti. Ben acaba ayırt mı edemiyorum hareketlerini yada kalbi mi durdu diye dertlenirdim hep 😖 ama hareket edince karnında olup bitenden daha farklı bir hareketlenme olduğunu anlıyor insan sonra şükrediyor 😊 inşeallah sende hissetmeye başlarsın