Elisamomm supermommm benimde ilk testim bu şekilde çıkmıştı gebelik olmasa hiç çıkmazdı o çizgi ama yinede kan testi yaptır süpriz için acele etme derim ben hayal kırıklığı olmasın sonra 🙈
supermommm minipanda kesinleşti canım iyiki de yapmışım içimde kalırdı sürprizi yaptım ertesi gün gittim kan verdim 177 çıktı
supermommm Sabi_yagmur var canım iyiki o gün yapmışım sürprizi 177 çıkmıştı bugün tekrar verdim 800 olmuş 😂
Sabi_yagmur supermommm ayy çok sevindim RABBİM sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin eşin ne tepki verdi çok sevinmiştir 😍