supermommm Ys35 Tusami yesilkahve cerentskn Burcu_NFUE Sabi_yagmur testime bakar mısınız kızlar https://imgyukle.com/i/OdONvj https://imgyukle.com/i/OdOO9o
yesilkahve supermommm aşkım bence var gibi inşallah da vardır hamilelik 😍 yeni olduğu için böyle silik çıkıyor olmalı
mom073 supermommm canim iki güne bir yaptim çıktı sen de ikingun sonra bidaha yap koyulasir ama şuan var yani merak etme giderek koyulasir beta hcg yükseliyor
umutttttt supermommm yaa hadi inşallah var gibi 🌼 kan testi verin çıkan sonucu idrar testiyle ve bi bebek ayakkabısıyla kutuya koyup ver 🧿💜
supermommm umutttttt canım kan testini bugün veremem o pazartesiye kalır artık ben pazartesi direk doktora giderim çünkü pıhtılaşma sorunum var ve hemen iğneye başlamam gerek
mom073 umutttttt canim ben de 13.haftalik hamileyim bugun karnımın uzerjne tas koyulmuş gibi ağırlık var sancim var yediğim şeylerden olabilir mi
Tuubacvk supermommm bnde ilk hamileliğimi öğrendiğimde böyle silik çkmştı varla yok arasındaydı adet beklediğim gün yapmıştım testi ertesi gün kan vermiştim 4 haftalık hamileydim