umyahsen doğrudur ablam prima aldı oğlunda kullandı diye ama içerik olarak sleppy bize çok mantıklı geldi ve direkt sleppy e döndü şuan hala sleepy kullanıyor 4. Aya girdi giricek :) ve bebeği maşşallahı var kız bebek olmasına rağmen 😂😂 numaralar tam oldu son kullandığı paketten 3 tane falan arttı sanırım 1 den -2 den yeni 3 numaraya geçti sanırım öyle biliyom 🙈