Gulsummldr 16+5 yarın öğrenicez inşallah 💃🏻💃🏻 Rüyalarımda hep erkek cocuk emziriyorum. Kız olursa çok şaşıracam yani 😬
mucizem61 Cennettim 18 haftalık olduk bizde 14 haftada öğrenmiştik nasipse oğlumuz olcak rabbim hepimizinkini sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin jnsallah
Haticeee1 Meltem_goksenin ankarada, dervis hoca. Ben yurtdisindan geliyorum, ablam falan cok ovduler bu doktoru. Detayli bilgi verdi bide 🤗 Cok memnun kaldik
Meltem_goksenin Haticeee1 hımm biz İzmir deyiz 😊şöle detaylı bakan bi doktor bulursam hiç bırakmıcam zaten..hayrlısı olsun sizin de
gamzelianne16 12 haftalıkken kıza benziyo demisti doktorum ama bakalm haftaya gidicez 16 haftalık olcaz o zamn inşallah degilmez 😊😊 hayırlısı bakalım
Rumeysaakskin 13+5de kiza benziyor dedi ama alisverise baslatmadi 😊 yarin kontrolum var 16 haftaligiz kesin ogrenicez insallah sag salim kucagimiza alalim insallah 😊
Cennettim Masallah RABBIM kucagimiza alacagi gunude nasip etsin cogunlukla erkek bekleniyo 16 +4olduk ama ogrenemedim tahminde bile bulunmadi doktor ilkinde sirtini donmustu bidahikinde bacaklarini kapatmisti nasipse 1 hafta sonra igrenecez ilk etepta saglikli olur zamaninda gelir insallah
feyzosvemercimek 14. Haftada %80-90 kız dendi ama kesin gözüyle bakmıyorum zor gösterdi şuan 16+1im 17de tekrar gideceğim 😊